Prvi 59 pregleda 24. Avgust 2023.

Emrata govori o svojoj prvoj Victoria's Secret kampanji

printscreen/canva

Emili Ratajkovski ulazi u svoju eru ikona sa brendom Victoria's Secret. U protekloj deceniji, superzvezda i model, stekla je ime na pisti i van nje. Pored toga što je jedno od najprepoznatljivijih lica na modnoj pisti, zvezda je više puta bila glumica, preduzetnica i pisac, prepričavajući svoje iskustvo u industriji u svojoj knjizi „My Body“ iz 2021. godine

Dok joj nisu nepoznate modne modne pista i kampanje visoke mode, Emili ulazi u novu fazu svoje modne karijere, promovišući modnu odeću za poznati donji veš u Victoria's Secret. Emrata, kako je zovu, sada glumi u kampanji kolekcije "The Icon by Victoria's Secret", predstavljajući novi Push-Up Demi grudnjak.

 | Author: printscreen/canva printscreen/canva
Osnivačica kupaćih kostima Inamorata i majka dvogodišnjeg Silvestera debituje za brend Victoria's Secret u novoj kampanji, pridruživši se redovima dugogodišnjih idola kao što su Žizel Bundšen, Kendis Svejnpol, Naomi Kembel i Adrijana Lima. „Odrasla sam gledajući slike Žizel, Kendis, Naomi i Adrijane, tako da je jednostavno nadrealno biti uključen u kampanju pored njih“, kaže Ratajkovski za POPSUGAR. „Te žene su za mene bile veće od života - one su i dalje na mnogo načina - i to je ono što znači biti ikona. Njihova lepota i slike koje su napravili sa neverovatnim fotografima, dizajnerima i timovima bili su i jesu tako vešti. One predstavljaju toliko“, kaže ona, nazivajući ih vrhunskim oličenjem samopouzdanja i stila.

Nije tajna da se poznata kompanija donjeg veša rebrendirala od dana kada su Bundchen i Campbell krasili pistu usred spektakla Victoria's Secret Fashion Show-a. Godišnji televizijski događaj na pisti predstavljao je najbolje svetske modele obučene u složena krila, nošene uz blistave verzije legendarnog donjeg veša brenda. Kao i njegov čuveni Fantasy Grudnjak, tradicionalna Victoria's Secret modna revija bila je nešto poput razrađenog sanjarenja. Ali od tada, kompanija je usvojila novu viziju sa VS kolektivom. Fokus je sada na osnaživanju žena i proslavljanju njihovog izgleda kao i njihovih dostignuća.

Sa ovom smenom, velikan donjeg rublja prihvata nove generacijske ideale inkluzije - nešto čega Ratajkovski kaže da joj je čast da bude deo. "Uzbudljivo je biti deo evolucije VS-a i raditi sa njihovim veoma ljupkim timom. Posebno mi se sviđa umetnički pravac iza ovog konkretnog projekta. Žene izgledaju tako lepo i snažno na ovim portretima," podcast 'High Low' domaćin kaže o kampanji Icon, u kojoj se pojavljuju i Adut Akech, Hailey Bieber i Paloma Elsesser. „Nikada nisam radio sa VS pre ove kampanje, ali mislim da je kasting jedinstven i predstavlja tako lep spektar jakih žena.“ 


Manekenka kaže da je otvorena za svaki stil koji čini da se žene osećaju samopouzdano. Bez obzira da li želite da pokažete kožu ili ne, ona kaže da "nema seksipila" bez samopouzdanja. „To nema nikakve veze ni sa polom“, primećuje ona. „Možete mi pokazati najobjektivnijeg zgodnog muškarca, ali ako se on ne voli, nema seksipilnosti."

Tvoja reakcija?