Prvi 222 pregleda 09. Februar 2023.

Harry Styles pokrenuo niz kritika zbog govora s Gremija

printscreen/youtube

U trci sa Beyonce, Adele i  Kendrick Lamarom, Harry Styles je osvojio nagradu za album godine. Trenutno se suočava sa negativnim reakcijama zbog komentara koje je dao tokom pobedničkog govora za album godine na dodeli Gremija.

Za Harija je ovo bila veoma bitna noć na dodeli Gremmy nagrada. Prvo, na ceremoniji je izveo svoj singl broj 1 - "As It Was". Zvezda je tada osvojila svoju prvu veliku Gremmy nagradu. Takođe, kući je odneo album godine za "Harry's House".

U svom govoru koji je održao kao dobitnik ovih nagrada, Hari je rekao: "Pa sr*nje. Tokom različitih perioda u mom životu bio sam puno puta inspirisan svakim umetnikom koji je u ovoj kategoriji sa mnom. Mislim da je u ovakvim trenucima  važno da zapamtimo da ne postoji nešto što možemo okarakterisati kao najbolje u muzici. Ovo je zaista ljubazno. Tako sam zahvalan. Ovo se ne dešava često ljudima poput mene. Ovo je tako lepo. Hvala vam." Dok su fanovi brzo krenuli da čestitaju Hariju, drugi ljudi su mu zamerili na njegovim rečima "ovo ne dešava često ljudima poput mene", piše PopBuzz.

via GIPHY

Kritikujući Harija zbog njegovog komentara, neko je tvitovao: „Hari Stajls kaže da ljudi poput njega ne pobeđuju često. U međuvremenu, ljudi u Portoriku se okupljaju da zajedno gledaju i navijaju za Benita da osvoji prvi portorikanski album godine na Gremiju. El chiste se cuenta solo." Drugi korisnik je tvitovao: „'Ovo se ne dešava ljudima poput mene' je najprivilegovanija stvar belaca koja je ikada izgovorena na dodeli nagrada svih vremena."

Šta vi mislite, da li je internet opet preterao ili stvarno imaju razloga da zameraju Hariju?

NE ČEKAJ, PRIJAVI SE NA SUPERSTAR!

Tvoja reakcija?